انواع فشار دستگاه واترجت 53438477

برای باز کردن لوله‌ های فاضلاب و رفع گرفتگی آن‌ها از دستگاه‌های پیشرفته و موثری استفاده می‌شود. یکی از این دستگاه‌ها، لوله بازکنی با واترجت است که با کمک آب با فشار بالا، قادر به پاکسازی و رفع مسدودیت‌ های لوله‌ های فاضلاب می‌باشد. این دستگاه با ایجاد جت‌ های آبی با فشار بالا، به طور موثر گرفتگی‌ها و رسوبات را از دیواره‌ های لوله‌ ها جدا می‌کند و آن‌ها را به سمت یک نقطه جمع‌آوری و منتقل می‌کند.

با استفاده از دستگاه واترجت لوله بازکنی در گرگان، می‌توان به سرعت و با کارایی بالا لوله‌های فاضلاب را پاکسازی و از مسدودیت‌ های آن‌ها خلاص شد. این روش علاوه بر تسهیل در فرآیند پاکسازی، به دلیل عدم نیاز به مواد شیمیایی، به محیط زیست نیز کمک می‌کند و باعث کاهش آلودگی هوا و آب می‌شود. از این روش مدرن و کارآمد برای حفظ بهداشت عمومی و بهبود عملکرد شبکه فاضلاب در گرگان استفاده می‌شود.

بازکردن لوله فاضلاب توسط دستگاه واترجت 4135843674


دستگاه واترجت چیست؟

دستگاه واترجت یک ابزار قدرتمند است که از فشار بالای آب برای پاکسازی و بازکردن لوله‌ های آب و فاضلاب استفاده می‌کند. این دستگاه از یک شلنگ و یک پمپ تشکیل شده است که آب را با فشار بالا به بیرون پرتاب می‌کند. برای استفاده از دستگاه واترجت در رفع گرفتگی لوله‌ها، ابتدا باید تمامی لوله‌های آب را ببندید. سپس شلنگ واترجت را درون لوله مسدود قرار داده و فشار آب را به دلخواه تنظیم کنید. با حرکت دادن شلنگ به صورت دایره‌ای در داخل لوله، فشار آب وارد شده به اندازه کافی قادر به بازکردن گرفتگی‌ها و پاکسازی لوله‌ها می‌شود. این روش از زیر مجموعه‌های لوله بازکنی است و به طور موثر در رفع مسدودیت‌های لوله‌های آب و فاضلاب کاربرد دارد.

دستگاه واترجت چیست؟ 38454736735


باز کردن لوله های آب فاضلاب با دستگاه واترجت با گرگان لوله

دستگاه واترجت می‌تواند گرفتگی لوله‌های فاضلاب را باز کند و مشکلات مرتبط با آن‌ها را حل کند. این دستگاه با استفاده از فشار بالای آب، قادر به شکستن و پاکسازی گرفتگی‌های شدید در لوله‌ها است. حتی فشار آب آن به حدی قوی است که می‌تواند موادی مانند آلومینیوم را نیز برش دهد. همچنین، اگر علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب به دلیل وجود چربی‌ها و جرم اضافی باشد، می‌توانید با استفاده از دستگاه واترجت این مشکل را به سرعت حل کنید. این مشکل بیشتر در محیط‌ هایی مانند رستوران‌ها و تعمیرگاه‌ها رخ می‌دهد که به دلیل دفع روغن‌های اضافی، لوله‌های فاضلاب مسدود می‌شوند.

همچنین، در بسیاری از موارد، ریشه‌ های درختان می‌توانند سبب آسیب به لوله‌ های فاضلاب شوند و باعث گرفتگی آن‌ها شوند. با استفاده از دستگاه واترجت، می‌توانید به راحتی این مشکلات را برطرف کنید و لوله‌ های فاضلاب را پاکسازی کنید. دستگاه واترجت با ایجاد فشار بالایی از آب، به بازشدن لوله‌ های فاضلاب کمک می‌کند. این دستگاه با استفاده از شلنگ و فشار آب، قادر به شکستن و پاکسازی گرفتگی‌ها و رسوبات در دیواره‌ های لوله‌ها می‌باشد. برای استفاده از دستگاه واترجت، ابتدا سر شلنگ را به داخل لوله فاضلاب قرار داده و سپس با تنظیم فشار مناسب، آب را به داخل لوله‌ها ارسال می‌کنید. این فشار آب، همچنین می‌تواند هر قسمتی از لوله که مسدود شده است، را باز کند.

قدرت بالای دستگاه واترجت امکان باز کردن گرفتگی‌های سخت و مسدودیت‌ های شدید در لوله‌های فاضلاب را فراهم می‌آورد. این دستگاه با توجه به قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای که دارد، در شرکت‌های لوله‌بازکنی و کاربردهای صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه واترجت به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد و موثر در صنعت لوله‌بازکنی، با قابلیت‌ها و قدرت فشار آب بالا، به راحتی می‌تواند به مشکلات مرتبط با گرفتگی و مسدودیت در لوله‌های فاضلاب رسیدگی کند و آن‌ها را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: علت گرفتگی لوله فاضلاب پارکینک و روش های رفع آن

استفاده از دستگاه واترجت برای بازکردن لوله ها 41437487432


ویژگی های استفاده از دستگاه واترجت

قبل از استفاده از دستگاه واترجت، ابتدا با استفاده از دوربین‌ های خاص، داخل لوله‌های فاضلاب مورد بررسی قرار می‌گیرند تا مشکلات موجود، مثل مسدودیت یا ترکیدگی، شناسایی شود. بعد از انجام این مرحله، دستگاه واترجت به کمک فشار بالای آب، به رفع مسدودیت‌ها و گرفتگی‌های لوله‌ها کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این دستگاه اشاره می‌شود:

1. رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب با واترجت در کمترین زمان.
2. دستگاه واترجت به شما امکان می‌دهد فشار آب را در محدوده مورد نیاز تنظیم کنید. (میزان فشار این دستگاه می‌تواند بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ psi متغیر باشد)
3. این دستگاه توانایی رفع انسداد را در کمترین زمان و بدون نیاز به حفاری و تخریب دارد.
4. واترجت صرفاً از آب برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌کند و از هیچ ماده اضافی دیگری استفاده نمی‌کند، بنابراین از نظر زیست‌محیطی مناسب است و هیچ گونه آلودگی محیطی ایجاد نمی‌کند.
5. این دستگاه بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی با محیط کار سازگاری دارد.
6. واترجت حرارتی ایجاد نمی‌کند و از این رو سایر قطعات لوله‌ها را نیز تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.
7. استفاده از واترجت بدون خطر برای افراد است و هنگام کار با آن، خطری شما را تهدید نمی‌کند.
8. این دستگاه هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند و مشکل را به صورت بی‌صدا حل می‌کند.
9. در طول این فرآیند، نیازی به استفاده از محلول‌های خنک کننده نیست زیرا همانطور که اشاره شد، حرارتی ایجاد نمی‌شود.
10. استفاده از این دستگاه موجب تولید کمترین میزان ضایعات ممکن می‌شود زیرا نیازی به حفاری نیست.
11. هنگام استفاده از واترجت، هیچ گونه گاز خطرناکی تولید نمی‌شود و محیط کار ایمن می‌ماند.
12. گرد و غبار تولیدشده در محیط هنگام استفاده از این دستگاه بسیار کم است، بنابراین محیط کار تمیز و سالم باقی می‌ماند.

چگونگی باز شدن لوله ها توسط دستگاه واترجت 385438647837


قدرت دستگاه واترجت

قدرت دستگاه واترجت قابل تنظیم است و می‌تواند تا حدود 20,000psi (پوند بر اینچ مربع) را ایجاد کند. با این حال، توجه به فشار مناسب بسیار حیاتی است زیرا استفاده از فشار بیش از حد می‌تواند منجر به تخریب و آسیب به لوله‌های فاضلاب شود. بنابراین، اگر شما تاکنون از این دستگاه استفاده نکرده‌اید، بهتر است از شرکت‌های لوله‌بازکنی متخصص در این زمینه کمک بگیرید. زیرا اگر فشار دستگاه به‌طور نادرست تنظیم شود، ممکن است باعث آسیب‌های جدی به لوله‌های فاضلاب شود و در نتیجه هزینه‌های بالایی برای تعمیرات لازم شود.


هزینه لوله بازکنی با واترجت در گرگان چقدر است؟

هزینه رفع کردن گرفتگی یا لوله بازکنی با واترجت در گرگان، به عوامل متعددی وابسته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. مکان و محیط کار: نوع محیط و شرایط کاری مانند دسترسی به لوله‌ها، میزان دسترسی به آب و برق، و شرایط ایمنی محیط کار، تأثیر زیادی بر قیمت نهایی دارد.

2. متراژ لوله: طول و عرض لوله‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت مترفع کردن گرفتگی تلقی می‌شود. لوله‌های بلندتر یا عریض‌تر ممکن است نیاز به زمان و تلاش بیشتری برای پاکسازی داشته باشند.

3. منشأ گرفتگی: نوع و میزان گرفتگی، از سطحی یا سخت بودن آن، تأثیر زیادی بر قیمت دارد. گرفتگی‌ های سخت‌تر ممکن است نیاز به تلاش و استفاده از ابزارهای بیشتری داشته باشند.

4. نوع واترجت: استفاده از دستگاه‌های واترجت با قدرت و فناوری‌های مختلف نیاز به قیمت‌های متفاوتی دارد. دستگاه‌های با قدرت بیشتر و فناوری پیشرفته‌تر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

همچنین، نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که قبل از اعلام قیمت نهایی، باید تمامی اطلاعات و شرایط مرتبط با پروژه مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گیرد. به این ترتیب، می‌توان قیمت دقیق و منطبق با نیازهای و مشخصات پروژه را به مشتریان ارائه نمود.

بازکردن لوله های فاضلاب با دستگاه واترجت 8413573535


سخن پایانی

واترجت نه تنها برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه قابلیت رفع جرم و چربی داخل لوله‌ها نیز یکی از قابلیت‌های اصلی آن است. با استفاده از فشار بالای آب، دستگاه واترجت می‌تواند جرم و چربی را به خوبی از داخل لوله‌ها شستشو داده و به طور موثر روغن موجود در لوله‌ها را از بین ببرد.

ما به عنوان یکی از پیشتازان در ارائه خدمات لوله بازکنی و خدمات فنی در گرگان، به شما تضمین می‌کنیم که مشکلات گرفتگی لوله‌های فاضلاب را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته واترجت به آسانی برطرف خواهیم کرد. علاوه بر این، در صورت بروز هر گونه مشکل فنی دیگر در ساختمان شما، ما همواره در کنار شما خواهیم بود تا به شما کمک کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *